Általános feltételek

A webhely tulajdonosa ésszerű gondossággal jár annak biztosítása érdekében, hogy a webhelyen található információk pontosak és naprakészek legyenek. Ugyanakkor fenntartja a jogot arra, hogy a weboldal tartalmát bármikor, előzetes értesítés nélkül módosítsa vagy frissítse, és nem vállal felelősséget a webhely megújításáért. Hasonlóképpen, a weboldal tulajdonosa előzetes értesítés nélkül bármikor megváltoztathatja a honlapon leírt szolgáltatásokat, termékeket, árakat vagy programokat. Mielőtt felhasználná a webhelyről származó információkat, ellenőrizze az információk pontosságát a vállalatban. A weboldal tulajdonosának védjegye csak a weboldal tulajdonosának előzetes engedélyével használható.

ONLINE üzlet

Az online kereskedelem általános feltételeit a fogyasztóvédelmi törvény (ZVPot), a személyes adatok védelméről szóló törvény (ZVOP-1), az EU általános adatvédelmi rendeletének (GDPR) és az elektronikus kommunikációról szóló törvény (ZEKom-1) szerint állítják össze, és megfelelnek a az e-kereskedelem nemzetközi kódjai is.

Az Általános Szerződési Feltételek szabályozzák az online áruház működését, a felhasználó és az online áruház jogait és kötelezettségeit, valamint az online áruház és az ügyfél közötti üzleti kapcsolatot. A vevőt a vásárlás időpontjában hatályos általános feltételek (online megrendelés benyújtása) kötelezik. A megrendelés benyújtásakor a felhasználót emlékeztetik az általános feltételekre, és megerősítik, hogy ismeri őket.

Vásároljon online a hipposhop.hu weboldalon a regisztrációval. A regisztrációkor a látogató felhasználónevet szerez, amely megegyezik az e-mail címükkel és a jelszóval. A regisztrációval a látogató online áruház felhasználóvá válik.
AKCIÓ

A hipposhop.hu online áruházban az összes ár EUR-ban van, és 22% ÁFA-t tartalmaz. Az árak a odaítélés időpontjában érvényesek, és nem vannak előre meghatározva. Az ajánlat lemondásig érvényes. Általában a kedvezmények és egyéb kampányok nem számítanak össze.

A legfrissebb és legpontosabb információk rendelkezésre bocsátására irányuló óriási erőfeszítések ellenére az árazási információk helytelenek lehetnek. Ebben az esetben, vagy ha a tétel ára megváltozik a megrendelés feldolgozása során, a vállalat megengedi a vevőnek, hogy törölje a vásárlást.

FIZETÉSI MÓDSZER

A következő fizetési módok érhetők el az internetes áruházban:

Elfogadott fizetés – a vevő készpénzzel fizeti a szállítót, amikor a megrendelt árut a vevő címére szállítja.
Pro forma számla után az eladó tranzakciós számlájára.
A tételek fizetése csak előzetes egyeztetéssel és 200 € feletti megrendelések esetén lehetséges.
KÖLTSÉGEK ÉS ÁRUK SZÁLLÍTÁSA

A vásárláskor a vásárló köteles a szállítási költségeket az áru átvételekor megfizetni, kivéve az egyes árucikkek megrendelését, amelyekhez a megjegyzéshez fűzött megjegyzés található: „a postai ár az ár tartalmazza” vagy „ingyenes szállítás”.

A Szlovén Köztársaságban a GLS kézbesítési szolgáltatást használjuk a rendelések kézbesítéséhez. A megrendelt termékeket az Ön által megadott címre szállítják, és kézhezvételkor fizetéskor számolják fel az UPN nyomtatvány kifizetését a Pošta Slovenije árlistájának megfelelően (a proforma számla nem fizet). Szállítás elsősorban reggel történik. Ha nem tudja a szállítást a kézbesítéskor átvenni, később a legközelebbi Szlovénia postahivatalánál vagy a gépnél veheti át. Termékeknek az Európai Unió országaiba történő szállítása esetén a jutalék kiszámításához a szállítást átvevő kézbesítő szolgáltatás árlistáját kell használni. A Szlovénián kívüli gyorsabb szállításhoz vagy kézbesítéshez telefonon vagy e-mailben kell egyeztetni.
Szállítás (postai) nem számít fel díjat.

ÁRU RENDELÉSEK ÉS A BESZERELÉSI ELJÁRÁS

A vevő megrendelheti a kívánt árut telefonon, e-mailben vagy online vásárlás útján. Online vásárlás esetén az online áruház látogatójának regisztrálnia kell felhasználóját. A regisztráció után a felhasználó megkezdheti a megrendelési folyamatot.

Beszerzési folyamat:

Lépés: A vevő kiválasztja a kívánt terméket az online áruház ajánlatában, és a „kosárba helyezés” gombra kattintva megerősíti a mennyiséget és a választást. Ha több különböző terméket vásárol, akkor a folyamat megismétlődik minden egyes elemnél. Miután az elemgyűjtemény befejeződött, a vevő áttekintést kap a megrendelés összefoglalásáról. A megrendelés tartalmának áttekintése után a választást a „Befejezés befejezése” gombra kattintással lehet megerősíteni. Az alkalmazás megköveteli a felhasználótól, hogy adjon meg felhasználónevet és jelszót, vagy regisztráljon. A regisztráció befejezése után a beszerzési folyamat befejeződik a szállítási és fizetési mód kiválasztásával, majd a „Megrendelés megerősítése” gombra kattintással.
Lépés: A megrendelés benyújtása után a vevő e-mailben értesítést kap arról, hogy a megrendelést elfogadták. Ebben a lépésben a vevőnek lehetősége van újra megvizsgálni a megrendelés tartalmát. Vásárlási hibák esetén a vásárlónak lehetősége van a rendelés visszavonására is. A vevő e-mailben vagy telefonon a megrendelést követő 2 órán belül visszavonhatja a megrendelést. E-mailben történő lemondás esetén az üzenetben a következő információkat kell megadni: az üzenet tárgyában: a megrendelés visszavonása; és az üzenet tartalmában: a) terméknév b) vevő neve és vezetékneve c) vevő címe.
lépés: Ha a vevő nem vonja vissza a megrendelést, akkor a megrendelés további feldolgozásra kerül az eladóhoz. Átvétel után az eladó ellenőrzi a megrendelt termékek rendelkezésre állását, és megerősíti vagy elutasítja a megrendelést. A megrendelés megerősítését követően az eladó e-mailben értesíti a vevőt a becsült szállítási időről. Ha az áruk raktáron vannak, az eladó 3 munkanapon belül megfelelően csomagolja az árut és elküldi a csomagot a címzettnek. A megrendelt áruk mellett a vevő számlát is kap.
Az ajánlattevő és a vevő közötti adásvételi szerződést abban a pillanatban kell megkötni, amikor a vevő megerősíti a megrendelést (a vevő elektronikus állapotüzenetet kap a Megrendelés megerősítve). Mostantól kezdve minden ár és egyéb beszerzési feltételek rögzítve vannak, és mind a szolgáltatóra, mind a vevőre vonatkoznak. Az adásvételi szerződést elektronikusan tárolják a vállalat szerverén.

A regisztrációt a felhasználó bármikor visszavonhatja. Ennek során az eladót írásban értesíti a regisztráció visszavonásáról. A regisztráció megsemmisítéséről szóló nyilatkozat benyújtása előtt a felhasználó köteles rendezni az eladóval szemben fennálló kötelezettségeit.

Biztonsági figyelmeztetések az összes termék használatához.
Az egyes termékek használata előtt el kell olvasni a használati útmutatót. Minden terméket használat előtt biztonságosan meg kell vizsgálni. Ha nem biztos benne, hogy hogyan kell tesztelni a terméket, vagy nem biztos abban, hogy a termék biztonságos-e használni, vagyontárgyakat vagy az emberi egészséget károsíthatja, kérjük, ne használja a terméket, tájékoztassa az eladót, és visszaküldi a terméket. Az összes terméket saját belátása szerint és saját felelősségére használja.

Törekszünk a termékek és képek részletes és pontos leírására. Nem garantálhatjuk azonban, hogy az összes termékinformáció és képek teljesen pontosak. Kétértelműség esetén ellenőrizze az információ pontosságát az eladóval.

A SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSI JOGA

Távolsági vagy üzlethelyiségen kívüli szerződések esetén a fogyasztónak a ZVPot-nak megfelelően joga van 14 napon belül értesíteni minket arról, hogy visszavonja a szerződést anélkül, hogy indokolnia kellene döntését. A fogyasztó az a természetes személy, aki az árukat és szolgáltatásokat szakmai vagy jövedelemszerő tevékenységein kívüli célokra szerezte be vagy használja fel. Ezért a ZVPot-nak megfelelően a szerződésből való elállás lehetősége NEM vonatkozik a jogi személyekre.

A vevőtől, aki eláll a szerződéstől vagy megrendeléstől, sértetlen árut kell visszaadnia eredeti csomagolásában és azonos mennyiségben. Abban az esetben, ha az eladó megállapítja, hogy a visszaküldött áruk sérültek, vagy hogy a visszaküldött mennyiség nem egyezik meg, az eladónak joga van megtagadni a szerződéstől való elállást, és a vevő köteles a felmerült károkat megtéríteni.

A következő esetekben nincs joga elállni a szerződéstől:ha az árukat vagy kiegészítőket nem eredeti eredeti, sértetlen csomagolásukban és azonos mennyiségben adják vissza;
ha a készülék vagy szoftver felhasználói adatokat, képeket és beállításokat tartalmaz;
ha az áruk biztonsági pecsétje sérült vagy törött;
ha az utasítások és az áruk jótállási kártyája sérült vagy hiányzik;
olyan áruk szállításakor, amelyek jellegüknél fogva elválaszthatatlanok más tárgyaktól;
akkumulátorok, újratölthető elemek és akkumulátorok, kábelek, izzók, alkatrészek vásárlásakor, ha kinyitotta a biztonsági pecsétet vagy az eredeti csomagolást eltávolították;
a fogyasztó által részben vagy egészben összeszerelt formatervezési minták szállítása;
eldobható termékek, alkatrészek és pótalkatrészek vásárlásakor.
A társaságnak elállási értesítést küldhet egyértelmű nyilatkozattal, hogy egyértelmű, hogy eláll a szerződéstől. Felmondási értesítést küldhet nekünk:

írásban a cég címére;
elektronikus formában az info@hipposhop.hu e-mail címen, ebben az esetben haladéktalanul nyugtázjuk a szerződésről való elállásról szóló értesítés kézhezvételét;
ellenőrizze a számla hátulját, hogy visszatérjen a termékhez, és visszaküldje a termékkel kapott számlát a címre.
Úgy véljük, hogy időben benyújtotta a lemondási nyilatkozatát, ha azt a visszavonásra megállapított határidőn belül nyújtja be. Az e cikk szerinti elállási jog gyakorlásával kapcsolatos bizonyítási teher a fogyasztót terheli.

A lemondási forma megtalálható a következő címen:
Ha már megkapta az árut, és eláll a szerződéstől, akkor az árut az elállási értesítés után 14 napon belül vissza kell küldenie a címre. Úgy véljük, hogy időben visszatért az árut, ha a 14 napos visszaküldési időszak lejárta előtt elküldte azokat. A tételeket sértetlenül, azonos mennyiségben és eredeti, sértetlen csomagolásban kell visszajuttatnia. A sérült, módosított és nem eredeti vagy sérült csomagolást nem lehet visszaküldeni. A tételeket csomagként, és ne levélként adja vissza. A visszaküldött tételekhez csatolni kell a számla másolatát, és örömmel halljuk, hogy még akkor is, ha kitölti a visszatérítési űrlapot a számla hátoldalán, a teljes folyamatot gyorsabban be tudjuk fejezni. Lemondás esetén csak az áru visszaküldésének költségeit fedezzük.

Ha már megfizette a megrendelt árut, akkor a megrendelésért kapott kifizetéseket azonnal, vagy az elállási értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük.

Ha már megkapta az árut, és eláll a szerződéstől, akkor az árut az elállási értesítéstől számított 14 napon belül vissza kell küldenie. Ebben az esetben a visszatérítést addig tartjuk, amíg meg nem kapjuk a visszaküldött árut, vagy amíg nem igazolja nekünk, hogy visszaküldte az árut. A kapott kifizetést ugyanazzal a fizetési módszerrel visszatérítjük, mint amelyet a vásárláskor használt, kivéve, ha más visszatérítési formát szeretne. A visszatérés leggyorsabb és legegyszerűbb módja a TRR (személyes fiók). Ha dönti el az ilyen típusú visszatérítésről, kérjük, adja meg nekünk személyes számlaszámát, vagy írja be a számla hátoldalán található visszatérítési űrlapba.

Javasoljuk, hogy visszatérés előtt értesítsen minket e-mailben, vagy telefonon hívjon minket, hogy megállapodjanak a visszatérés legjobb módszeréről.

Ha a termék nem működik megfelelően, vagy nem a várt módon működik, kérjük, hívja a műszaki szolgálatunkat egy telefonszámra, ahol tanácsadóink segítséget nyújtanak a szükséges magyarázatokhoz. Ez elkerüli a termék esetleges visszaéléseit, magának a terméknek a károsodását és más dolgok esetleges károsodását.

Nem fogunk elfogadni azokat a termékeket érintő panaszokat, amelyeket a nem megfelelő vagy nem megfelelő használat vagy kezelés miatt károsítottak, amely nem szükséges az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének meghatározásához. Ha azt akarja, hogy az ilyen terméket a követelés elutasítása után kapja meg, azt elküldjük Önnek, és Önnek fel kell fizetnie az ilyen termék szállításával kapcsolatos költségeket, de ezt a terméket a címünkön veheti fel.A csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül kérjük, írásban értesítse bennünket arról, hogy visszavonja a szerződést (e-mailben vagy levélben), és 30 napon belül visszaküldi a terméket címünkre.

REAL ERROR

Az eladó köteles az árut a vevőnek a szerződésnek megfelelően kiszállítani, és felelősséget vállal a teljesítésében bekövetkezett lényeges hibákért.

Mikor valódi a hiba:

ha a tárgynak nincs a szokásos használatához vagy forgalomba hozatalához szükséges tulajdonságok;
ha a termék nem rendelkezik azoknak a tulajdonságoknak, amelyek szükségesek ahhoz a felhasználáshoz, amelyre a vevő megvásárolja, amelyek az eladónak ismertek voltak vagy kellett volna;
ha a dolog nem rendelkezik azokkal a jellemzőkkel és tulajdonságokkal, amelyekről kifejezetten vagy hallgatólagosan megállapodtak vagy előírtak;
ha az eladó olyan terméket szállított, amely nem felel meg a mintának vagy a modellnek, kivéve, ha a mintát vagy a modellt csak értesítés céljából mutatták be.
Az áruk szokásos használatra való alkalmasságát az azonos típusú rendes áruk, valamint az eladó vagy a gyártó által az áruk tulajdonságaira vonatkozó bármely nyilatkozat fényében kell megítélni, különösen reklámozással, a termék bemutatásával vagy az áruk idézésével. A lényeges hibákkal kapcsolatos felelősségre a kötelezettségeket szabályozó törvény rendelkezései vonatkoznak.

Hogyan érvényesítik a valódi hibát?A vevő igénybe veheti jogait anyagi hibával szemben, ha a hiány felfedezésétől számított két hónapon belül értesíti a hibáról. A vevőnek részletesebb leírást kell adnia a hibáról a hibaüzenetben, és lehetővé kell tennie számunkra, hogy megvizsgáljuk az ügyet. A vevő személyesen értesíthet nekünk a hibaüzenetről, és megerősítést kell adnunk neki, függetlenül attól, hogy azt a boltba küldi, ahol a terméket vásárolták, vagy az eladó ügynökének, akivel szerződést kötött.

Mikor nem az eladó felelős a lényeges hibákért?

Az eladó nem vállal felelősséget az áruk olyan lényeges hibáiról, amelyek a termék kiszállításától számított két év elteltével jelentkeznek. Ha az eladó és a vevő közötti szerződés tárgya használt cikk, akkor nem vállalunk felelősséget az árukkal kapcsolatos lényeges hibákért, amelyek az áru átadásától számított egy év elteltével jelentkeznek. A dolgok hibája a kézbesítés időpontjában létezik, ha a kézbesítéstől számított hat hónapon belül történik.

GARANCIAHa az elem nem működik megfelelően, szavatosságot igényelhet. Minden havi elektronikai eszközre 24 hónapos garancia vonatkozik. A garancia az áruk átvételének napjától kezdődik. A jótállást igényelheti a jótállási kártyával, a számlával és a számlán felsorolt ​​egyéb dokumentumokkal. Van megerősítetlen garanciakártyája? Ne aggódj! Ebben az esetben a fogyasztóvédelmi törvény 18. cikke értelmében az eladónak nem kell külön igazolnia a jótállási igazolást.

A garancia nem vonatkozik, ha:

fizikai sérülések;
használatból adódó kopás;
a téves, nem megfelelő és gondatlan használatból eredő hibák.
Ha a javítás több mint 45 napot vesz igénybe, kicseréljük a terméket egy újra, vagy ha ez nem lehetséges, visszatérítjük a termék vételárat.

Adatvédelem

Személyes adatait gondosan védik a vonatkozó előírásoknak megfelelően. Az áruk megrendelésénél kapott információkat ajánlatok, számlák és egyéb szükséges üzleti kommunikációk küldésére használják közted és az eladó között. A felhasználó felelõs a személyes adatok védelméért azáltal is, hogy biztosítja felhasználóneve és jelszava biztonságát, valamint számítógépe megfelelõ szoftver (vírusvédelmi) védelmét.

Információhoz való hozzáférés

Az Ajánlattevő vállalja, hogy a Vevőnek mindig a következő információkat adja meg:cég azonosítója (cégnév és székhely, nyilvántartási szám),
elérhetőségi adatok, amelyek lehetővé teszik a felhasználó számára a gyors és hatékony kommunikációt (e-mail, telefon),
az áruk vagy szolgáltatások alapvető jellemzői (beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciákat),
a termék vagy szolgáltatás végleges ára, beleértve az adókat, vagy az ár kiszámításának módja, ha a termék vagy szolgáltatás jellegét nem lehet előre kiszámítani,
termék elérhetősége (a webhelyen kínált bármely terméknek vagy szolgáltatásnak ésszerű időn belül hozzáférhetőnek kell lennie),
fizetési feltételek, a termék kiszállításának vagy a szolgáltatás teljesítésének feltételei (a kézbesítés módja, helye és ideje)
információ a további szállítási, szállítási vagy szállítási költségekről, vagy figyelmeztetés arra, hogy ezek a költségek felmerülhetnek, ha azokat nem lehet előre kiszámítani,
az ajánlat érvényessége,
feltételek, határidők és eljárások visszavonás esetén; emellett, ha és mekkora az áru visszaküldésének költsége,
a panasztételi eljárás magyarázata, ideértve az esetleges elérhetőségeket vagy az ügyfelek elérhetőségét,
a lényeges hibák felelősségének megismerése,
az értékesítés utáni szolgáltatások lehetősége és feltételei, valamint szükség esetén egy önkéntes garancia,
A weboldal elkészítésében olyan hibák vannak, amelyeket nem tudunk befolyásolni, és amelyekért nem vagyunk felelősek. Az árak vagy a műszaki adatok jelentős eltérése esetén tájékoztatjuk Önt megrendeléséről.
Bíróságon kívüli vitarendezés és egyéb jogorvoslatok

Az eladó minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vitákat kölcsönös megállapodással rendezzék, és ha ez nem lehetséges, a ljubljanai illetékes bíróság rendelkezik joghatósággal.A nyilvántartásba való bejegyzésre vonatkozó információk, a nyilvántartás és a bejegyzés számának feltüntetésével:

SKD: G47.910 – Kiskereskedelem postai úton vagy interneten keresztül

Vitarendezési platform

Az Európai Bizottság 2016. február 15-től platformot készít a bíróságon kívüli vitarendezésre. Így a fogyasztóknak lehetősége nyílik az online megrendeléssel kapcsolatos vitáik bírósági beavatkozás nélküli rendezésére. A vitarendezési platform elérhető a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oldalon.

További információ a vitarendezési platformról a http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_en.htm weboldalon érhető el.

KÖZLEMÉNY

egyértelműen és egyértelműen hirdetési üzenetként lesznek felcímkézve,
a feladó jól látható lesz,
a különféle kampányokat, promóciókat és egyéb marketing technikákat ilyenként címkézik.
A részvétel feltételeit szintén egyértelműen meghatározzák:egyértelmű módon leiratkozhat a promóciós üzenetekről,
FELHASZNÁLÓI VÉLEMÉNYEK / MEGJEGYZÉSEK

A felhasználói vélemények és vélemények, valamint a termék-vélemények, amelyeket az ügyfelek írnak, részét képezik az üzlet felhasználói közösség funkcióinak. A szolgáltató lehetővé teszi, hogy a véleményt az áruház bármely regisztrált felhasználója megírja, és a szolgáltató a végleges közzététel előtt felülvizsgálja. A szolgáltató nem tesz közzé sértő, obszcén véleményt vagy hozzászólást, amely a szolgáltató véleménye szerint más felhasználók vagy látogatók számára előnyös lenne.

Adatvédelmi nyilatkozat

Ez az adatvédelmi nyilatkozat a digitális platformjaink által szolgáltatott vagy összegyűjtött információk kezelését írja le, amely lehetővé teszi a látogatók számára weboldalunk elérését és szolgáltatásaink használatát. Ez az adatvédelmi politika összhangban áll az EU általános adatvédelmi rendeletével, valamint a helyi törvényekkel.

Az adatfeldolgozás jogalapja

Személyes információkat gyűjtünk a weboldal látogatóiról, ügyfeleiről, beszállítóiról (ideértve a szolgáltatókat harmadik feleket is). Ez az információ magában foglalhatja az egyén nevét, elérhetőségi adatait és egyéb információkat, amelyek ahhoz szükségesek, hogy veled vagy a szervezettel üzleteljenek.

A kérdés elősegítése érdekében
Telefonon, e-mailben, e-mailben, digitális platformjainkon vagy más kommunikációs csatornákon keresztül léphet kapcsolatba velünk a személyes adatok – ideértve a nevét, e-mail címét vagy más elérhetőségi adatait – közzétételével is. . Ez a személyes információ lehetővé teszi számunkra, hogy válaszoljunk az Ön információkérésére, felkészüljünk a megfelelő lépésekre és ajánlatot tegyünk Önnek termékek megvásárlására, hogy a garancia vagy más igények alapján megkereshessük a választ.Vevők és vezetők
Személyes információkat gyűjtünk az ügyfelek és a potenciális ügyfelek részéről, ideértve a neveket, elérhetőségi adatait, fizetési és hitelkártya-adatait, hitel- és egyéb adatait, mert arra van szükségünk, hogy magánszemélyekkel vagy szervezetekkel üzleteljünk. Információkat tudnak szolgáltatni a logisztikai partnereknek, hogy meg tudják szervezni a megrendelést, beleértve a termékek szállítását is. A digitális eszközök automatikus adatgyűjtése lehetővé teszi számunkra, hogy gondoskodjunk webhelyünk felhasználói biztonságáról.

Üzleti fejlesztés
Azok a személyes adatok, amelyekben megbízunk, vagy amelyeket automatikusan összegyűjtünk a digitális eszközökön keresztül, a termékek és megoldásaink felhasználóinak jobb megértése céljából kerülnek felhasználásra, és ezek alapját képezik a releváns kommunikációnak és ajánlatoknak, amikor velünk kapcsolatba lépnek. A személyes adatokat felhasználják a termékek, folyamatok, webhelyek fejlesztésére.

Marketing kommunikáció
Látogatói és vásárlói felmérések

A látogató és az ügyfél preferenciáinak tiszteletben tartása

Személyes információkat gyűjthetünk webhelyünk látogatóitól vagy ügyfeleitől bizonyos termékek előállítása és ügyfeleink érdekeinek figyelembevétele érdekében.

A jogszabályok betartása
Személyes információkat gyűjthetünk a törvény által előírt vagy engedélyezett módon. Az összegyűjtött személyes és nem személyes információkat bizalmasan kezeljük, és azokat nem adjuk el vagy adjuk tovább harmadik félnek, kivéve, ha ez a nyilatkozat másként nem rendelkezik.Hogyan gyűjtjük az Ön adatait

Gyűjtjük az Ön által megadott információkat, amikor termékkel, szolgáltatással vagy információval kapcsolatba lép velünk, feliratkozik a weboldalunkon, részt vesz nyilvános fórumokon vagy más digitális eszközökkel kapcsolatos tevékenységeinken, reagál az ügyfelek felméréseire, vagy más módon kommunikál velünk. Információkat gyűjtünk különféle technológiák révén, például a “sütik” segítségével, egy linkkel a süti irányelveire.

Az Ön személyes adatait senkivel nem osztjuk meg, kivéve a következő eseteket:

Amikor leányvállalatok vagy harmadik felek szolgáltatást nyújtanak a nevünkben, például válaszolnak kéréseire, vagy csomagokat és ügyfélszolgálatokat szállítanak, és hasonlókat. Ezeknek a társaságoknak tilos az Ön személyes adatait a számunkra vagy a törvény által előírt céloktól eltérő célra felhasználni.
Amikor üzleti vagy harmadik felekkel személyes információkat osztunk meg ügyfeleink biztonsága és biztonsága érdekében, védjük jogainkat és vagyonunkat jogi eljárásokkal összhangban vagy más olyan esetekben, amikor jóhiszeműen hisszük, hogy a nyilvánosságra hozatalot a törvény előírja.
Az ön irányítása és döntései

Néhány irányítást és választási lehetőséget kínálunk az Ön adatainak összegyűjtésére, felhasználására és megosztására. A helyi törvényeknek megfelelően az ön részéről az ellenőrzés és a döntéshozatal a következő pontokat tartalmazhatja:

Megváltoztathatja az előfizetés, hírek és értesítések fogadásának döntését.
Dönthet úgy, hogy marketing üzeneteket szeretne kapni tőlünk olyan termékekről és szolgáltatásokról, amelyek véleményünk szerint Önt érdekli.
Dönthet úgy, hogy értesítéseket szeretne-e kapni a célzott hirdetésektől a hirdetési hálózatoktól, az adatmegosztó és piaci elemző szolgáltatóktól, valamint egyéb szolgáltatásoktól.
A pontatlan vagy hiányos információk helyesbítése érdekében hozzáférést kérhet a birtokában lévő személyes adataihoz, és bizonyos körülmények között kérheti, hogy az önrel kapcsolatos információkat töröljük nyilvántartásunkból (magánszemélyek jogai).
Biztonság, integritás és adattárolásAz Ön adatainak biztonsága, integritása és titkossága rendkívül fontos számunkra. Csapatunk technikai, adminisztratív és fizikai biztonsági intézkedéseket tesz az adatok jogosulatlan hozzáférés, nyilvánosságra hozatal, felhasználása és módosítása ellen. Időről időre felülvizsgáljuk biztonsági eljárásainkat, hogy tükrözze a legújabb technológiát és módszereket. Felhívjuk figyelmét, hogy minden erőfeszítésünk ellenére egyetlen óvintézkedés sem teljes, vagy lehetetlen megkerülni. Az Ön személyes adatait mindaddig megőrizzük, amíg az a jelen adatvédelmi nyilatkozatban meghatározott célokra szükségessé válik, kivéve, ha hosszabb megőrzési idő szükséges vagy a törvény megengedi. Az információkat rendszeresen frissítjük, hogy naprakészen tartsuk.

A jelen adatvédelmi nyilatkozat módosítása

Időről időre módosíthatjuk ezt a nyilatkozatot a legújabb technológiákhoz, ipari gyakorlatokhoz, a szabályozási követelményekhez vagy egyéb felhasználásokhoz igazítva. Az adatvédelmi nyilatkozat érvényes verzióját közzétesszük digitális platformonkon. Javasoljuk, hogy rendszeresen ellenőrizze az adatvédelmi nyilatkozatot, ha azt az alkalmazandó törvény előírja, bármilyen változtatás elvégzése előtt kérjük az Ön hozzájárulását.

Megjegyzések és kérdések

Adatvédelem és sütik

Felhasználóink ​​személyes adatai egyike azoknak a területeknek, amelyekbe legnagyobb figyelmet és figyelmet fordítunk. Gondoskodunk arról, hogy az összes követelményt ne csak teljesítsék, hanem – ha lehetséges – túllépjük, mivel tisztában vagyunk e terület érzékeny természetével.

Üzleti célokra a hipposhop.hu a következő felhasználói információkat gyűjti:kereszt- és utónév;
kézbesítési címek;
firmo oz. a jogi személy neve (ha a felhasználó jogi személy);
a jogi személy adóazonosítója (ha a felhasználó jogi személy);
e-mail cím (felhasználónév);
jelszó titkosított formában;
telefonszám;
lakóhely szerinti ország;
egyéb információ, amelyet a felhasználó önként jelent meg az online áruházban;
egyéb információk, amelyeket a felhasználó később önként ad hozzá profiljához.
Az eladó nem felelős a felhasználó által bevitt adatok pontosságáért, teljességéért és időszerűségéért. Biztonsági okokból olyan IP-címeket is gyűjtünk, ahonnan a felhasználók belépnek az oldalra. A látogatás elején minden felhasználónak munkamenet-sütit kapnak, hogy azonosítsák és figyelemmel kísérjék a bevásárlókosárot. A hipposhop.hu más sütiket is tárolhat a számítógépén, például: felhasználói azonosítót titkosított formában (a felhasználó azonosításához a következő látogatáskor), elemértékeléseket (hogy megtudja, mely tételeket már értékelte), és a Google Analytics sütiket ( helyszíni látogatások elemzése).

A sütik kivételével az összes információt állandóan a hipposhop.hu szerveren tárolják. A munkamenet-sütik csak a látogatás ideje alatt kerülnek tárolásra a szerver memóriájában, egy óra tétlenség után törlődnek, és az állandó sütik a látogató számítógépén kerülnek tárolásra.

Végezzen el adatvédelmi politikát

Tájékoztatás jogaÉrtesítések a rendelés állapotáról: Fenntartjuk a jogot, hogy telefonszám vagy e-mail cím megadásával tájékoztassák megrendelésének állapotáról. Abban az esetben, ha 5 napnál hosszabb ideig nem veszi át a megrendelését, fenntartjuk a jogot, hogy felhívjuk, és emlékeztetőként értesítsük Önt az elemek átvételéről.

Megrendelésről szóló értesítések: Vevői tapasztalatunk fontos számunkra, ezért a megrendelés kézhezvétele után a munkatársunk felhívja Önt, hogy megerősítse, hogy elégedett volt a vásárlásával és a termékkel. Ha kívánja, munkatársunk tudatja Önnel az egyéb előnyöket is, amelyeket online vásárláskor megszerezhet vagy megválthat. Ebben az esetben rendszeres e-maileket és sms-értesítéseket kap a vállalati előnyökről a telefonszámára és az e-mail címére. Bármikor visszavonhatja hozzájárulását, ha e-mailt küld nekünk az info@hipposhop.hu e-mail címre, vagy leiratkozással, kattintva az “leiratkozás” linkre. Fenntartjuk a jogot arra is, hogy megkérdezzük webhelyünk látogatásának gyakoriságát. Az Ön visszajelzését felhasználjuk a webhely és a felhasználói élmény javítására. Ha a közösségi hálózatokon kitölti a promóciós űrlapokat (kedvezményes kuponokat), e-mailben értesítést kap, hogy rendszeresen tájékoztassa a promóciós kuponok felhasználásának lehetőségeiről. A fent leírtakhoz hasonlóan leiratkozhat ezekről az értesítésekről.

a személyes adatok típusai, a felhasználók vagy a felhasználói kategóriák, akik számára a személyes adatokat nyilvánosságra hozták vagy nyilvánosságra hozzák, különösen a harmadik országokban vagy a nemzetközi szervezetekben működő felhasználók számára,

a személyes adatok megőrzésének becsült időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, az ezen időszak meghatározására alkalmazandó kritériumok,

automatizált döntéshozatal, beleértve profilok létrehozását is.

annak okai, valamint az ilyen feldolgozás jelentése és várható következményei az egyén számára.a személyes adatok egy (ingyenes) másolata az általam megadott formátumban (ha a kérelmet elektronikus kommunikációs eszköz útján nyújtják be, és másként nem követelom meg, a másolatot elektronikus úton kell benyújtani). A kért további példányokért az üzemeltető ésszerű díjat számíthat fel, figyelembe véve a költségeket.

pontatlan személyes adatok helyreállítása.

a személyes adatok pontosságának megtagadása egy olyan időszakra, amely lehetővé teszi az adatkezelő számára a személyes adatok pontosságának ellenőrzését,

a feldolgozás jogellenes, és ellenzem a személyes adatok törlését, ehelyett kérem azok felhasználásának korlátozását,

az adatkezelőnek már nincs szüksége feldolgozásra, de szükségem van a jogi követelések érvényesítésére, végrehajtására vagy védelmére.

az összes személyes adat törlése (az elfelejtéshez való jog), ha teljesülnek az általános adatvédelmi rendelet 17. cikkének követelményei, és különösen akkor, ha visszavonom a személyes adatok feldolgozására vonatkozó hozzájárulását.

Személyes adatok kinyomtatása strukturált, általánosan használt és géppel olvasható formában, azzal a joggal, hogy ezeket az információkat továbbítsa egy másik adatkezelőhöz anélkül, hogy az eredeti adatkezelő akadályozná.

Hagyja abba a személyes adatok felhasználását közvetlen marketing célokra, ideértve a profilok létrehozását is.

Nem vonatkozom egy olyan döntésre, amely kizárólag az automatikus feldolgozáson alapul, ideértve a profilok létrehozását is, amelynek joghatások vannak rám, vagy hasonlóképpen jelentősen érintnek engem, ha teljesülnek az általános adatvédelmi rendelet 22. cikkének feltételezései.a panasz benyújtásának joga az adatkezelőnél az információs biztosnál, ha úgy gondolom, hogy személyes adataim feldolgozása sérti az általános adatvédelmi rendeletet.

A jogok gyakorlása

Tisztában vagyok azzal, hogy a személyes adatokkal kapcsolatos jogok gyakorlására vonatkozó fenti követelményekkel az adatkezelőnek e-mailben írásban lehet megkeresni: info@hipposhop.hu

Tudom, hogy az adatkezelő további információkat kérhet tőlem a megbízható azonosítás céljából a személyes adatokkal kapcsolatos jogok gyakorlása esetén, és csak akkor tagadhatja meg a cselekedetét, ha bizonyítja, hogy nem képes megbízhatóan azonosítani.

A sütikről

Mi a süti és miért van rá szükség?

A süti egy rövid szöveg, amelyet egy webhely küld a böngészőnek, amikor meglátogatja. Ez elősegíti, hogy a webhely felismerjen téged, memorizálja a látogatással kapcsolatos információkat, és barátságos és könnyen használható webszolgáltatást nyújtson. Cookie-kat használunk webhelyünk tartalmának személyre szabására, emlékezetünkre preferenciáinkra és online áruházunk látogatásainak rögzítésére. Online áruházunk böngészése teszi a sütik élvezetesebbé, gyorsabbá és hatékonyabbá.

A sütik letiltása

Ön dönti el, hogy engedélyezi-e a sütik tárolását a készüléken. A böngészőben ellenőrizheti és módosíthatja a süti beállításait.A süti beállításaival kapcsolatban válassza ki a használt böngészőt.

króm
Firefox
opera
Internet Explorer 9
Internet Explorer 7 és 8
szafari
Ha megváltoztatja vagy törli a böngésző cookie-fájlját, módosítja vagy jutalmazza a böngészőt vagy eszközt, akkor lehet, hogy újra le kell tiltania a sütik használatát. A sütik kezelésének és törlésének folyamata böngészőnként eltérő. Ha segítségre van szüksége ezzel kapcsolatban, keresse fel böngészőnk ügyfélszolgálatát. A Google Analytics követését a következő linkeken is letilthatja: https: //marketingplatform.google.com/about/.

Az oldalon használt sütik:

A VÁLLALAT IDŐTARTAMA FŐTÉK CÍME
sb A Facebook plugin működése 2 éves Facebook
fr A Facebook plug-in működése 3 hónap Facebook
xs A Facebook plugin futtatása 3 hónap Facebook
c_user A Facebook plugin futtatása 3 hónap Facebook
jelenléte A Facebook plugin működése A Facebook munkamenet időtartama
pl A Facebook plugin működése 1 hónap Facebook
wd A Facebook plugin működése 1 hét Facebook
datr A Facebook plugin futtatása 3 hónap Facebook
m_pixel_ratio Hogyan működik a Facebook plugin A Facebook munkamenet időtartama
dpr A Facebook plugin működése 1 hét Facebook
act A Facebook plugin működése A Facebook munkamenet időtartama
__utma oldalmegtekintések 2 évvel ezelőtt a Google Analytics által
__utmz Website Analytics 6 hónap Google Analytics
__utmc Webhelymegtekintések Statisztikák A Google Analytics munkamenet időtartama
__utmv Webhely statisztikák megtekintése A Google Analytics munkamenet időtartama
__ szeszfőzde A hipposhop.hu videolejátszó működése hipposhop.hu
woocommerce_items_in_cart Weboldal üzemeltetés hipposhop.hu hipposhop.hu hipposhop.hu
__kla_id Honlap üzemeltetése hipposhop.hu hipposhop.hu hipposhop.hu
wp_woocommerce_session_ Honlap üzemeltetése hipposhop.hu hipposhop.hu hipposhop.hu